Урок інформатики 2 клас
Тема: Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами.
Мета: ознайомити учнів з поняттям «комп’ютерні маніпулятори», з іграми, що вдосконалюють навички роботи з маніпуляторами та клавіатурою; відпрацьовувати навички роботи з мишею та клавіатурою; формувати інформаційно-комунікаційну компетентність; розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу, пам'ять, самостійність учнів; виховувати інтерес до вивчення курсу.
Обладнання: підручники, робочі зошити, комп’ютери, програмне забезпечення, картки, презентація.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
Всі почули ми дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть всі дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Розумова розминка 8 4 1 5 7 3 9 6 2 10 У В К І Т А Р А Л А Відповідь: клавіатура.
2. Фронтальна бесіда. Перевірка знань назв і функцій основних клавіш клавіатури.
3. З’єднати букви Відповідь: комп’ютер
4. Гра «Хто швидше?». Повторення назв різних видів комп’ютерів.
5. Робота в парі (карточки). Пронумеруйте назви комп’ютерів у порядку зменшення їхніх розмірів. 5 Мікрокомп’ютер 2 Ноутбук 3 Нетбук 1 Стаціонарний комп’ютер 4 Кишеньковий комп’ютер
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. Ігри для вдосконалення навичок роботи з клавіатурою та маніпуляторами. - Діти, яке слово в темі нашого уроку вам не знайоме? (маніпулятори). Що це таке? - Слово «маніпулятори відійшло від слова «маніпулювати», що означає «керувати». Ми ознайомимося з різними видами комп’ютерних маніпуляторів, з їх використанням.
ІV. Сприйняття і осмислення нового матеріалу.
1. Бесіда з елементами розповіді. Ознайомлення з різними видами маніпуляторів: мишкою, джойстиком, трекболом.
а) Ознайомлення з складовою комп’ютера мишкою
б) робота з підручником; с.25.
в) Ознайомлення з поняттям «тачпед».
г) Ознайомлення з поняттям «джойстик». Джойстик - це маніпулятор у вигляді штурвалу, призначений в основному для ігор.
д) Ознайомлення з поняттям «трекбол». В даний час трекболи досить рідко застосовуються в домашніх і офісних комп'ютерах, проте знайшли застосування в промислових і військових комп'ютерах, використовуються в кабінах управління ракетних комплексів .
2. Фізкультхвилинка.
V. Первинне застосування набутих знань. Практична робота за комп’ютером.
1. Повторення правил поведінки під час роботи за комп’ютером.
2. Робота за комп’ютером. Гра «Кіт-риболов».
VI. Підбиття підсумків навчальної діяльності. - Наш урок добігає кінця. Висловіть свої враження від уроку, продовживши речення. Я дізнався… Я повторив… Я навчився.. Мені сподобалось… Я не зрозумів…
Комментариев нет:
Отправить комментарий