Інформатика 2 клас


     

                                                     Урок інформатики 2 клас 
 Тема: Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами.
Мета: ознайомити учнів з поняттям «комп’ютерні маніпулятори», з іграми, що вдосконалюють навички роботи з маніпуляторами та клавіатурою; відпрацьовувати навички роботи з мишею та клавіатурою; формувати інформаційно-комунікаційну компетентність; розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу, пам'ять, самостійність учнів; виховувати інтерес до вивчення курсу.
 Обладнання: підручники, робочі зошити, комп’ютери, програмне забезпечення, картки, презентація. 
                                                                           Хід уроку: 
 І. Організаційний момент
 Всі почули ми дзвінок,
 Він покликав на урок. 
Кожен з вас приготувався,
 На перерві постарався. 
Зараз сядуть всі дівчатка, 
 А за ними і хлоп’ятка. 
 ІІ. Актуалізація опорних знань
 1. Розумова розминка 8 4 1 5 7 3 9 6 2 10 У В К І Т А Р А Л А Відповідь: клавіатура. 
 2. Фронтальна бесіда. Перевірка знань назв і функцій основних клавіш клавіатури. 
 3. З’єднати букви Відповідь: комп’ютер 
4. Гра «Хто швидше?». Повторення назв різних видів комп’ютерів. 
5. Робота в парі (карточки). Пронумеруйте назви комп’ютерів у порядку зменшення їхніх розмірів. 5 Мікрокомп’ютер 2 Ноутбук 3 Нетбук 1 Стаціонарний комп’ютер 4 Кишеньковий комп’ютер 
 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. Ігри для вдосконалення навичок роботи з клавіатурою та маніпуляторами. - Діти, яке слово в темі нашого уроку вам не знайоме? (маніпулятори). Що це таке? - Слово «маніпулятори відійшло від слова «маніпулювати», що означає «керувати». Ми ознайомимося з різними видами комп’ютерних маніпуляторів, з їх використанням. 
 ІV. Сприйняття і осмислення нового матеріалу.
 1. Бесіда з елементами розповіді. Ознайомлення з різними видами маніпуляторів: мишкою, джойстиком, трекболом. 
 а) Ознайомлення з складовою комп’ютера мишкою 
 б) робота з підручником; с.25. 
 в) Ознайомлення з поняттям «тачпед». 
 г) Ознайомлення з поняттям «джойстик». Джойстик - це маніпулятор у вигляді штурвалу, призначений в основному для ігор. 
 д) Ознайомлення з поняттям «трекбол». В даний час трекболи досить рідко застосовуються в домашніх і офісних комп'ютерах, проте знайшли застосування в промислових і військових комп'ютерах, використовуються в кабінах управління ракетних комплексів . 
 2. Фізкультхвилинка. 
 V. Первинне застосування набутих знань. Практична робота за комп’ютером. 
1. Повторення правил поведінки під час роботи за комп’ютером. 
2. Робота за комп’ютером. Гра «Кіт-риболов». 
VI. Підбиття підсумків навчальної діяльності. - Наш урок добігає кінця. Висловіть свої враження від уроку, продовживши речення. Я дізнався… Я повторив… Я навчився.. Мені сподобалось… Я не зрозумів…

Комментариев нет:

Отправить комментарий